Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

‘Dit is dé periode om te ondernemen’

Desiree Leijdens en Rob van den Broek openden in coronatijd het hippe junkfood restaurant The Goat in Rotterdam en namen tegelijkertijd de exclusieve Beachclub 8 in Rockanje over.

 

Vrouw & Altena gaat in gesprek met Desiree Leijdens uit Dussen. Ze werd in 2014 genomineerd voor ondernemende vrouw in Altena en is samen met levensgezel en culinaire duizendpoot Rob van den Broek eigenaar van Beyond Taste groep. Met kenmerkende labels onder zich zoals: Taste More, TastyLemon, The Goat, Beachclub 8, Mason Jar, Home Made Chef en Moed Events. Samen met bijna zestig vaste krachten maken zij van ieder eetmoment eenfeestje en brengen ze nieuwe producten met unieke 360 (graden) events onder de aandacht.

“Tijdens de lockdown in 2020 hadden we tijd om te werken aan ons bedrijf in plaats van voor bedrijven. Dit leverde nieuwe inzichten en in onze ogen vele kansen op. Om beter bereikbaar te zijn voor onze klanten uit de randstad zoals Rituals, het North Sea Jazz Festival, Unilever, Ahold & Friesland Campina, maakten wijmet Tasty Lemon de stap naar een kantoorlocatie onder de Hofbogen in Rotterdam. Daarnaast zijn we ‘Home Made Chefs’ gestart, een platform voor iedereendie graag in de keuken staat. Ook openden we dit voorjaar het hippe junkfoodrestaurant The Goat in Rotterdam en namen we tegelijkertijd de exclusieve Beachclub 8 in Rockanje over”, zegt Desiree Leijdens.

 

Reizend Restaurant

“Sinds vorig jaar reizen wij met Taste More mee met De Maaltuin en SterkWater, een pop-up restaurant op unieke locaties in Nederland. Dit bleek een uitkomstte zijn tijdens corona als cateraar. Met Sterk- Water kun je dineren langs de UNESCO erfgoed waterlinies, zo streken zij onlangs ook in Fort Giessen neer. Op dit moment draait Fort Rijnauwen en vanaf 2 september zullen ze te vinden zijn bij Fort Everdingen. Op deze unieke locaties koken we zoveel mogelijk metstreekproducten, passend bij het seizoen.”

 

Unieke 360 (graden) events

“Onze kracht ligt bij offline events om nieuwe producten onder de aandacht te brengen en zo de online marketing acties te versterken. Al onze activiteiten grijpen in elkaar en versterken elkaar. Het was wel heel veel nieuws de afgelopen periode, maar wel doordacht, het plaatje is compleet. De taken zijn goed verdeeld; Rob wordt niet beperkt in zijn creativiteit, doordat ik samen met ons team ervoor zorg dat ‘de zwevende barretjes’ van Rob bevestigd kunnenworden.”

 

Het 5 gangen menu met streekproducten uit Altena dat bij Fort Giessen werd geserveerd is te vinden op: https://vrouwenaltena.nl/blog/